kaligo

Obchodní podmínky

Způsob objednání
Objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímá objednávka v eshopu, máte možnost zaslat objednávku  e-mailem na naši adresu mundaka@mundaka.cz, případně můžete objednávku zaslat i písemně na adresu uvedenou na stránce Kontakt. S dotazy se nás můžete obrátit i telefonicky na telefonním čísle (+420) 604 587 844, nebo i přímo v některé z prodejen našich partnerů uvedené na stránce Prodejny.

Dodavatel
Petr Procházka
IČO: 57537291
Škrétova 70/10
120 00 Praha, Vinohrady

Dodací podmínky
Zboží expedujeme do dvou dnů po uhrazení objednávky. Úhradu lze provést platební kartou, bankovním převodem nebo při osobním odběru i v některé z prodejen našich partnerů.

Způsob dodání
Dodací lhůta závisí hlavně na způsobu dodání a rychlosti našich smluvních dopravců. Při zaslání na dobírku je to maximálně 5 dní, odpovědnost přebírá Česká pošta. Při osobním odběru je možné odebrat zboží na některé z prodejen našich partnerů během pracovní doby ihned. Objednané zboží odesíláme poštou na dobírku nebo si jej můžete vyzvednout v pracovní době u nás na pobočce.

Poštovné
Způsoby dopravy a ceny poštovného se zobrazí při vyplňování objednávky nákupním košíku.

Reklamační řád
1. Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do tří dnů informovat prodávajícího.

2. Oznámení o zjištěných vadách může kupující provést u prodávajícího telefonicky nebo písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží, nejpozději však do 14 dnů. V oznámení pak kupující musí uvést zjištěné vady, tedy o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího.

3. K reklamaci je nutné dodat podejci reklamované zboží, a to buď poštou nebo osobně na některé z prodejen partnerů, a ve všech případech přiložit i kopii faktury nebo dokladu o úhradě a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány, což lze provést i přeposláním emailu s potvrzením objednávky.

4. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z používání produktů a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi nebo chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

5. Doba vyřízení reklamace prostřednictvím našeho internetového obchodu je 30 dní.

6. O reklamaci nás bezprostředně po odeslání vadného zboží pro jistotu informujte mailem: mundaka@mundaka.cz

7. Odstoupení od objednávky můžete provést telefonicky v pracovní době Pondělí–Pátek 10:00–18:00 nebo zasláním emailu.

Záruka vrácení peněz 
Pro bezrizikové nákupy poskytujeme službu Záruka vrácení peněz. Chápeme, že nemáte možnost si zboží zakoupené v našem eshopu Mundaka.cz předem prohlédnout, pokud se nejedná o případ nákupu produktu v některé z prodejen našich partnerů. Jestliže toto zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, máte možnost zásilku vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze.

Podmínky vrácení peněz
Zboží musí být naprosto neporušené, čisté a schopné dalšího prodeje, ev. v originálním neporušeném obalu (pokud byl součástí zásilky) a dobře zabalené. Oznámení o požadavku vrácení peněz musí kupující učinit u prodávajícího telefonicky nebo písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží a bez odkladu odeslat, nejpozději však do 5 dnů. V takovém případě vracíme pouze peníze za zboží, nikoli poštovné a balné!

Reklamaci zašlete na adresu:
Petr Procházka
Škrétova 70/10
120 00 Praha, Vinohrady

tel.: (+420) 604 587 844

Storno objednavek provádějte v pracovní dny od 10:00–18:00h

Důležité upozornění
Tato služba se vztahuje pouze na území České republiky.

Storno a nevyzvednutí objednávky
Rušení objednávek provádějte telefonicky od pondělí do pátku 10:00–18:00h nebo písemně na e-mail, a to do 24 hodin s výjimkou objednávek provedených během víkendu. Po uplynutí této doby již není možné objednávku zrušit, jelikož zásilka bude odeslána a nevyzvednutí považujeme za odmítnutí s možností zařazení hříšníka na černou listinu. Úložní doba balíku na poště je 10 dní. Pokud nebude do této doby balík předán nebo vyzvednut, bude Vaše objednávka zaslána zpět a příjemce bude taktéž zařazen na černou listinu s tím, že při další eventuelní objednávce budeme vyžadovat platbu předem.

Updating…
  • Žádné produkty v košíku.